.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با صدور بیانیه‌ای مطرح شد؛
واکنش تنها زن کمیسیون امنیت ملی به حمله موشکی سپاه
عضو کمیسیون امنیت ملی درباره پاسخ قاطع نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حملات تروریستی اخیر داعش در تهران، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش شمال نیوز، متن بیانیه هاجر چنارانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی مجلس به شرح زیر است:

 

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

(آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می گردند)

سوره شعراء آیه ٢٢٧

بسمه تعالی

پاسخ موشکی ایران به اقدام تروریستی اخیر قبل از هر چیز مبین این جمله مقام معظم رهبری است که؛ "دوران بزن در رو به پایان رسیده است".

دشمنان ایران بدانند که هزینه "ترقه در کردن" در ایران موشک باران خانه هایی ست که آنان برای خود امن تصور کرده اند حتی اگر آن خانه امن کیلومترها دورتر از مرز های ایران باشد.

پاسخ موشکی نشان داد که اگر کسی به ایران تعدی کند "ما به انها سیلی خواهیم زد این را هم دشمن بداند و هم دوستانی که دلشان محکم نیست و میلرزند"

اقدام سریع، دقیق و به موقع سپاه یک تحرک چند وجهی و راهبردی ست که استراتژی ایران را برای حامیان تروریست ها بیش ازپیش مشخص کرده است.

چند وجهی بودن عملیات سپاه را از این منظر باید مورد توجه قرار داد که؛

اولا: حامیان تروریست ها و در رأس آن آمریکا باید بداند که توان دفاع موشکی ایران غیر قابل پیش بینی ست و نمی توان آن را با مذاکره و برجام های ٢ و ٣ و غیره متوقف یا تضعیف کرد.

ثانیاً: پاسخ موشکی ایران رونمایی از قسمت کوچکی از توان دفاعی کشور است که به صورت کاملا بومی و با پشتکار و تلاش قهرمانان ملی کشور از جمله شهید حسن تهرانی مقدم بدست آمده است و ایران میتواند تا شعاع چند هزار کیلومتر از مرزهای کشور هر نقطه از منطقه را که تروریست ها در آن مخفی شده باشند را منهدم نماید.

ثالثاً: متحدین و همسایگان ایران می دانند که با هماهنگی راهبردی که بین آنان و ایران وجود دارد از چتر حمایت و امنیت کشورمان بهره می برند. این امنیت ارمغان تلاش های ست که همه طرف های منطقه از آن سود می برند. در سایه این هماهنگی تروریست ها نمی توانند در کشور های منطقه به مدت طولانی دوام بیاورند خصوصاً اینکه "تکفیری ها از عراق و سوریه جارو شدند"

رابعاً: ملت ایران در سایه امنیت و آرامش کشور می توانند کماکان و با آسایش خیال به زندگی عادی خود ادامه دهند و نگران آینده کشور نباشند.

و نکته مهم اینکه این پاسخ موشکی مرهم مختصری ست بر دل داغ دیدگان خانواده شهدایی که عزیزان خود را در عملیات تروریستی اخیر از دست دادند همچنین التیام زخم های ده ها نفر از مردم بی گناهی ست که در آن حادثه تروریستی آسیب دیده و بر روی تخت های بیمارستان بستری می باشند.

ابعاد راهبردی دیگری از چند وجهی بودن پاسخ موشکی سپاه وجود دارد که ان شاءالله به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

در پایان به نمایندگی از ملت بزرگ ایران به سربازان سلحشور کشور خدا قوت و طیب الله میگویم و از خداوند منان برای آنان موفقیت و عاقبت به خیری مسئلت می نمایم.

والسلام علیکم

هاجر چنارانی

٢٩ / ٣ / ٩٦

هاجر چنارانی نماینده مردم شریف نیشابور و فیروزه


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.212 seconds.